Back to School Night 2023

Posted August 16, 2023

↓↓ Sigue en Español ↓↓

Lancer Families will experience a day in the life of a student. On Wednesday, Aug 30th. Parents will have the opportunity to meet the Principal, and connect with our staff. Guardians and students will pick up their students’ class schedule and follow a modified Bell Schedule on “Back to School Night” attending all their student’s classes. Guardians and Students, Please follow the details below regarding the instructions for Back to School Night. This is a mandatory event, we are asking for families to be on time for Parent Check-in at 4:30pm to keep the flow of the night on schedule.

Back to School Night

Wednesday, August 30th 2023.

  • 4:30 pm Parent Check-in & Schedule Pick-up.
  • 5:00 pm Principal & Admin Presentation in the Auditorium.
  • 5:20 pm Dismissed to period 1, (Following a modified bell schedule for Back to School Night)
  • After period 7, We will have a Resource Fair with School-Based and Community Organizations for Families to connect with.
  • Dinner will be served in the Cafeteria after the modified “Back to School Night Bell Schedule” has ended.

*Elevator access will be available upon request.

*Interpretation services will be provided.

If you have any questions, contact Jossie Cordova at 720-423-5085 or email AskALancer@dpsk12.net.


Las familias de Lincoln experimentarán un día en la vida de un estudiante. El miércoles 30 de agosto. Los padres tendrán la oportunidad de conocer al director y conectarse con nuestro personal. Los tutores y los estudiantes recogerán el horario de clases de sus estudiantes y seguirán un horario de campana modificado en la “Noche de regreso a la escuela” para asistir a todas las clases de sus estudiantes. Tutores y estudiantes, sigan los detalles a continuación con respecto a las instrucciones para la Noche de regreso a la escuela. Este es un evento obligatorio, estamos pidiendo a las familias que lleguen a tiempo para el registro de padres a las 4:30 p. m. para mantener el flujo de la noche según lo programado.

Noche de regreso a clases

miércoles, 30 de agosto de 2023.

  • 4:30 pm Registro de padres y recogida de horarios.
  • 5:00 pm Presentación del Director y Administrador en el Auditorio.
  • 5:20 pm Salida al período 1 (siguiendo un horario de campana modificado para la Noche de Regreso a Clases)
  • Después del período 7, tendremos una feria de recursos con organizaciones escolares y comunitarias para que las familias se conecten.
  • La cena se servirá en la cafetería después de que haya terminado el “Horario de campana de la noche de regreso a la escuela” modificado.

*El acceso al elevador estará disponible.

* Se proporcionarán servicios de interpretación.
Si tiene alguna pregunta, comuníquese con Jossie Cordova al 720-423-5085 o envíe un correo electrónico a AskALancer@dpsk12.net.